Home

Narrated By Abu Musa : " Whose Islam is the best?" i.e (Who is a very good Muslim) He replied, " One who avoids harming the Muslims with his tongue and hands." │ Narrated By Ibn Mas'ud : The Prophet Sallahualaihiwassalam used to take care of us in preaching by selecting a suitable time, so that we might not get bored. (He abstained from pestering us with sermons and knowledge all the time) │ Narrated By 'Abdullah Bin Umar : Allah's Apostle said " Allah will not look at the person who drags his garment (behind him) out of conceit." │ Narrated By Abu Huraira : The Prophet said " A women is married for four things, i.e her wealth, her family status, her beauty and her religion. So you should marry the religious woman (otherwise) you will be a losers. May Allah bless us always :)

Thursday 12 September 2013

Help Us to Helped You :)

Assalamualaikum and a very wonderful day to all dear bloggers :)
Alhamdulillahhirabbilalamin, we're still be given a chances to improve ourself before we close the eyes till akhirat, insyaAllah.
Al-Fatihah for those who might lose their loved one today...

Baiklah, setelah berkurun saatnya tidak meng 'update' blog ini, seakan gua Kelam juga nampaknya... (uhuk..uhuk :p )
InsyaAllah untuk entri kali ini saya akan berkongsikan kepada anda sebuah produk inovasi yang bakal dijalankan oleh kumpulan saya di Polieteknik Merlimau, Melaka tidak lama lagi.

Produk ini adalah penambahbaikan daripada produk asal iaitu sebuah pemadam papan putih. Yup, a duster! (-_-'')
Kumpulan saya mengambil inisiatif untuk menjadikan pemadam ini mesra pengguna berbanding dengan pemadam yang ada sekarang ini. Pemadam ini diberi nama 'Easy Dust' untuk memastikan agar pengguna mudah untuk mengingatinya semasa membuat pembelian, hehe...

Apa ciri-ciri terbaru yang ingin kami tonjolkan ialah, pemadam ini akan diletakkan penutup dibawah lapisan permukaannya agar tidak mudah kotor dan mudah dibawa ke mana-mana serta mempunyai 'sensor' yang mampu memberitahu pengguna agar menukar lapisan permukaan pemadam yang sudah kotor.

Oleh itu, kami sedang menjalankan soal selidik pengguna untuk mengetahui sejauh mana produk ini mampu dijalankan dan insyaAllah akan dikomersilkan jika ia berjaya menambat hati pengguna, amin..hihi

Kumpulan kami ingin meminta kerjasama, sekiranya anda yang sedang membaca blog ini untuk menyokong penghasilan produk inovasi ini, sila jawab soalan-soalan berkaitan inovasi ini yang telah disediakan oleh kami :)

Anda boleh terus klik ke 'SURVEY EASY DUST' dibawah ini untuk menjawab soalan kami (^.^)v
SURVEY EASY DUST Tun razak exchange Baiklah itu sahaja, insyaAllah untuk di masa akan datang akan ada entri-entri terbaru yang akan saya kongsikan..Ma'assalamah, wailalliko' :)
Assalamualaikum warahmatuallahiwabarakatu, tataa...

No comments:

Post a Comment